• Płatności PayPal
  • Karta kredytowa
  • Przelewy24

FAQ - Fragen und Antworten

1. Do kiedy najpóźniej muszę złożyć zamówienie, by kwiaty były dostarczony pojutrze?

Musimy otrzymać Państwa zamówienie najpóźniej do godziny 12:00, aby zamówienie dotarło do odbiorcy pojutrze. Dostawa „Standard” odbywa się od środy do piątku.

2. Czy kwiaty mogą być dostarczone jeszcze dziś?

Tak. Prosimy wybrać z menu kategorię 'Kwiaty jeszcze dzisiaj', a w przypadku przesyłek zagranicznych 'Kwiaty na cały świat' a będziemy w stanie dostarczyć Państwa zamówienie do godziny 15:00. Prosimy pamiętać, że w przypadku dostaw poza granice europejskie dostawa może opóźnić się o 1-2 dni robocze.

3. Czy FloraPrima dostarcza kwiaty również za granicę?

Tak. W przypadku wysyłki kwiatów za granicę prosimy wybrać kategorię 'Kwiaty na cały świat'. Znajduje się ona w menu na górze strony, w drugim wierszu. Prosimy pamiętać, że dostawy zagraniczne mogą być realizowane tylko dla produktów z tej kategorii.

4. Czy dostawy odbywają się także w Soboty?

Tak. Prosimy wybrać z menu kategorię 'Kwiaty jeszcze dzisiaj'.. Prosimy pamiętać, że zamówienie mające zostać dostarczone w Sobotę musi zostać złożone najpóźniej do godziny 10:00 w Sobotę.

5. Czy dostawy odbywają się także w Niedziele i Święta?

Niestiety dostawa w Niedziele i Święta jest niemożliwa.

6. Czy możliwe jest złożenie zamówienia przez telefon?

Tak, oczywiście. Możecie Państwo złożyć zamówienie telefoniczne, korzystając z naszej Infolinii +48 91 881 38 00 (opłata zgodna z cennikiem Państwa operatora).

7. Otrzymałem/-am nieświeże kwiaty. Co zrobić?

Prosimy się nie martwić. Jeśli macie Państwo zastrzeżenia do otrzymanej przesyłki prosimy o wysłanie wiadomości na adres info@floraprima.pl lub kontakt telefoniczny +48 91 881 38 00. Z pewnością zaproponujemy rozwiązanie, które Państwa zadowoli. Prosimy o niewystępowanie o zwrot środków w systemie bankowym, ponieważ pociągnie to za sobą dodatkowe koszty.

8. Czy kwiaty naprawdę dotrą do mnie w nienaruszonym stanie, piękne i świeże? Czy opakowanie jest eleganckie?

Nasi floryści korzystają wyłącznie z kwiatów najwyższej jakości, więc możecie być Państwo pewni, że otrzymacie piękny bukiet świeżych kwiatów. Dodatkowo, kwiaty są nawadniane przed wysyłką, a na czas transportu ich łodygi owijane są nawilżoną tkaniną dzięki czemu mają do niej dostęp przez cały czas. Opakowanie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ochronie przed ciepłem, zimnem i wstrząsami. Państwa bukiet dotrze w nienaruszonym stanie, a w raz z nim opakowanie zawierające odżywkę dla kwiatów, porady pielęgnacyjne oraz elegancki kartonik prezentowy.

9. Co dzieje się w przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?

Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy w domu podejmie próbę pozostawienia przesyłki u sąsiada lub zostawi awizo i przekaże paczkę do najbliższego urzędu pocztowego do odbioru.

10. Czy jako adres dostawy mogę podać adres firmy, sanatorium lub szpitala?

Tak. FloraPrima dostarcza kwiaty pod każdy normalny adres dostawy na terytorium Polski. Prosimy upewnić się, że odbiorca będzie w danym miejscu w wybranym terminie przed złożeniem zamówienia.

11. Jak mogę zmienić zamówienie?

Zamówienie można zmienić lub anulować na trzy dni przed dostawą. W tym celu prosimy o kontakt za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie. Nasz adres e-mail: info@floraprima.pl; telefon: +48 91 881 38 00. Oprócz tego posiadacie Państwo prawo do odstąpienia od umowy, jeśli nie zostało ono wyłączone na podstawie § 10 naszego Regulaminu.

12. Kiedy nastąpi dostawa przesyłki przy wybraniu dostawy 'Standard' z określeniem terminu dostawy?

Niestety nie możemy określić precyzyjnie godziny dostawy. Kurierzy planują swoją trasę codziennie w inny sposób, w zależności od potrzeb. Dostawy odbywają się między 8:00 a 19:00.

 

W przypadku dostawy 'Standard' 95% przesyłek trafia do odbiorcy w określony przez Państwa terminie. Ponieważ zawsze przekazujemy kwiaty w ręce firmy kurierskiej na dzień przed planowaną dostawą, nie ma znaczenia jak wcześnie zostanie złożone zamówienie.

13. Czy mogę wysłać kwiaty anonimowo (bez podawania odbiorcy danych nadawcy)?

Tak. Podczas składania zamówienia należy jedynie zaznaczyć odpowiednią opcję, by Państwa przesyłka została dostarczona odbiorcy anonimowo. Państwa dane są wtedy podawane wyłącznie do naszej wiedzy, w celu poprawnego zrealizowania zamówienia.

14. Czy mogę zmienić ilość róż w bukietach?

Tak. Nasz bukiet 'Czerwone róże w dowolnej ilości' może składać się z dowolnej liczby kwiatów (od 10 do 100 róż). W przypadku zamówień liczących do 29 róż dodany zostanie elegancki szklany wazon gratis. Dla zamówień od 30 róż otrzymacie Państwo cooler na szampana gratis.

15. Czy mogę zmienić ilość kwiatów w bukietach?

Niestety, nie ma możliwości wprowadzenia takiej zmiany - nasze bukiety komponowane są tak by odpowiadały zdjęciom prezentowanym na stronie. Wyjątek stanowi bukiet 'Roże w dowolnej ilości', gdzie można wybrać ilość kwiatów (od 10 do 100 róż).

16. Czy do zamówionych kwiatów może zostać dołączony bilecik lub kartka okolicznościowa?

Jak najbardziej. Możecie Państwo nadać kwiatom indywidualnego charakteru z własną dedykacją. Do wyboru oferujemy darmowy bilecik życzeniowy lub kartkę okolicznościową na specjalne okazje za jedyne [OH1] (z VAT).


 [OH1]Preis anpassen

17. Dlaczego nieotrzymałem/-am e-maila z potwierdzeniem zamówienia?

Nie ma powodu do zmarwień. Taka sytuacja nie oznacza, że zamówienie do nas nie dotarło. Jeśli po złożeniu zamówienia zobaczyli Państwo w przeglądarce napis 'Dziękujemy za kwiaty!...i zamówienie na FloraPrima' zamówienie zostało poprawnie złożone.

 

Możliwe, że e-mail potwierdzający trafił do folderu SPAM, zalecamy jego sprawdzenie. Jeśli chcecie Państwo dodatkowo upewnić się co do losów zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią+48 91 881 38 00 lub pod adresem e-mail info@floraprima.pl (prosimy o podanie numeru zamówienia).

18. Koszty wysyłki - ile wynoszą?

Dostawa Standard w Polsce 39,99Zł

Dostawa odbywa się od środy do piątku w szacunkowych godzinach od 8:00 do 19:00 i realizowana jest przez firmę kurierską.

W przypadku 95% zamówień 'Standard' przesyłka trafia do adresata w określonym przez Państwa terminie. W niektórych przypadkach może ona jednak byc dostarczona następnego dnia robocza. Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazany adresem podejmie próbę pozostawienia kwiatów u sąsiadów.

 

Dostawa "Standard" do Niemiec - 39,99 Zł

Dostawa "Standard" odbywa się od poniedziałku do soboty w orientacyjnych godzinach 08:00-19:00 za pośrednictwem naszej firmy kurierskiej. Należy jednak pamiętać, że w przypadku standardowej dostawy 95% paczek dociera do odbiorcy w pożądanym terminie. W wyjątkowych przypadkach (2-5%) dostawa może zostać opóźniona o 1 do 2 dni roboczych. Niestety, nie mamy na to żadnego wpływu.

 

 

Dostawa 'Standard' w Austrii, Danii, Belgii, Francji, Luxemburgu, Holandii i Czechach - 59,99Zł

 

Dostawa odbywa się od środy do piątku w szacunkowych godzinach 8:00 - 19:00 z firmą kurierską.



W przypadku 95% przesyłek trafiają one w ręce odbiorcy we wskazany przez Państwa dzień. W pozostałych przypadkach dostawa może opóźnić się o jeden dzień roboczy. Jeśli dostawca nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem ma prawo zostawić przesyłkę u sąsiadów.

Uwaga: nie realizujemy dostaw na francuskie terytoria zamorskie i wyspy (np. Kostarykę).

Dostawa z lokalną kwiaciarnią: Polska, Niemcy i Austria - 49,99 Zł

Dostawa do wszystkich pozostałych krajów:  59,99 Zł (Wyspy Hiszpańskie 119,99 Zł )

Kwiaty do USA i Kanady: 59,99 Zł , Sobota 149,99 Zł


19. Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona kwotą zamówienia?

Obciążenie nastąpi w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia i nie jest zależne od wybranej daty dostawy przesyłki.

20. Czy możliwa jest wysyłka na terytoria wyspiarskie?

Zasadniczo jesteśmy w stanie dostarczyć Państwa przesyłkę pod każdy adres obsługiwany przez Pocztę. Prosimy pamiętać, że w przypadku dostaw realizowanych na terytoriach wyspiarskich mogą one opóźnić się o jeden dzień roboczy

21. Czy możliwy jest odbiór przesyłki w paczkomacie?

Z Paczkomatami odbiorca może odebrać przesyłkę w dowolnym czasie. To wygodne rozwiązanie pozwoli oszczędzić czas i nie wiąże się z koniecznością oczekiwania na kuriera. Polecamy je szczególnie osobom zapracowanym i tym, które nie mogą liczyć na życzliwego sąsiada, który odbierze i przekaże paczkę w dogodnym terminie.

 

Pod tym adresem możecie Państwo sprawdzić najbliższą lokalizację paczkomatów:

https://twoj.inpost.pl/

 

W wypadku wyboru tej opcji dostawy prosimy pamiętać, by poinformować odbiorcę o swoim zamiarze i lokalizacji paczkomatu.